Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφές, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων με περισσότερα από 20 βιβλία που καλύπτουν θέματα όπως η διαχείριση παραπόνων, οι online κριτικές και στρατηγική marketing. Έχοντας σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και έχοντας αποκτήσει MBA από Cleveland State University, ξεκίνησε την καριέρα του στη Misko Barilla. Από το 2000 βρίσκεται στον τομέα της εκπαίδευσης διδάσκοντας σε κορυφαίες τουριστικές και επιχειρηματικές σχολές στην Ελλάδα, ενώ συνεργάζεται με επιχειρήσεις ως σύμβουλος σε θέματα marketing και customer support. Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης μέσα από τα βιβλία του όπως το “Παράπονα πελατών: Μπελάς ή Ευκαιρία”, και το “Διαδικτυακές κριτικές: Σύμμαχος ή Εφιάλτης”, μοιράζεται εφαρμόσιμες στρατηγικές που βοηθούν επιχειρήσεις να βελτιώσουν τη φήμη τους και να γίνουν πιο ανταγωνιστικές στις υβριδικές αγορές.